lovgrenskalivet.blogg.se

Lövgrenska Livet med Jakt, Natur och Familj! Vi är ett par födda år 1975. Tanken med denna blogg, är att använda den som en dagbok. Skriva ner händelser och andra upplevelser som gör vårt liv lite rikare. Vi som har detta liv tillsammans, heter Tony och Viktoria. Två stycken före detta "vilsna" själar, som äntligen har hittat hem och även våra rätta element. Likasinnade själar, som brinner för naturens tillgångar. Vi två, är familjen stöttepelare. Robusta, stadiga och med hjärtan av guld. Lär er att känna oss genom denna blogg! Följ med oss på vår vandring genom livets alla upplevelser...

Kärlek

Publicerad 2017-02-01 15:20:15 i Allmänt, Levnadsstil,

Precis passerat 4år tillsammans. Dagen då snöflingorna föll från himlen och ramade drömskt in vår Kärlek. Den 26 Januari 2013!

Mycket hinner hända på denna tid. Men känslan av kärleken är större än någonsin. Och den ska alltid bestå..

När hjärtat är fylld av varma känslor vet man att valen varit de rätta. Trots motgångar, tankar och historier där bakom. Det som fortfarande kvarstår är tillit. Med ryggsäckar fyllda av olika svek, skadas man inombords. Där självförtroendet och tilliten till andra får sig en rejäl törn. Vi vet ändå att vi aldrig skulle skada varandra genom att gå bakom ryggen. Vi lever med öppen kommunikation. Det hjälper i alla skeenden av världar. Ärlighet är Kärlek! 

Min Viktoria är ett kapitel för sig själv. Med det menar jag vad hon fått gå igenom i livet. Ingen ska behöva uppleva det. Jag ser upp till henne, hon är min idol, min fru, mitt allt.
Hon har nu skaffat en egen hemsida där hon börjat blogga om sina tankar och liv. Följ henne. Det kommer vara gripande läsning. Men även en hel del humor. www.underminavingar.com är hennes sida!!!
Som sagt, vi pratar om ALLT! Och vi har lärt känna varandra rejält. Ting som ingen annan vet än vi själva har kärleken för varandra gjort att vi berättat. Viktoria kommer även att på sikt öppna sig på sin sida. Men ha tålamod. Det som sitter djupt inom oss, tar en tid att presentera..

Jag måste säga att tilltron till min fru har ökat. Och jag litar helt ärligt snart 100%! Och det är enormt stort att just jag klarar. Finns bara en person jag litat fullt ut på, och det är min Morfar! 

Vår kärlek är sällsynt mot mångas andra. Vi vill och försöker göra allt tillsammans, för att det känns så himmelskt bra. Vi vill lära känna ännu mer av varandra. Vi möttes sent i livet och vill inte förlora mer tid. Vi är nyförälskade varje morgon vi vaknar upp. Och lägger oss med tacksamhet för dagen vi fått.

Kärlek är det som varar för evigt. En varm känsla vi bär dygnet runt. Något vi aldrig vill vara utan. Jag vill aldrig vara utan min Jordängel Viktoria. Hon har blitt mitt allt! 

Känn efter er egen kärlek, hur känns det just nu? Var inte rädd för känslan, den leder oss rätt 💕

/Tony 



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela